Dokumentace datové sady

Název datové sady: Dotazník pro ředitele MŠ 2017-2018


Popis datové sady:

Datová sada obsahuje odpovědi na otázky položené ředitelům mateřských škol prostřednictvím elektronického dotazníku zaslaného před zahájením inspekční činnosti ve školách ve školním roce 2017/2018. Odpovědi ředitelů škol slouží pro předběžnou orientaci a přípravu inspekčních týmů na inspekční návštěvu školy. V případě, že některé otázky zůstanou bez odpovědi ředitele, inspekční tým zjistí potřebné informace v průběhu inspekční činnosti. Některé otázky dotazníku jsou generovány jen v případě určitého typu odpovědi na některou z předcházejících otázek. Otázky jsou zaměřeny na tři oblasti – ředitel školy, podmínky školy pro vzdělávání (materiální, personální, klima), děti (podpora dětí, hodnocení). Z důvodu zamezení identifikace konkrétních škol a jejich ředitelů jsou data anonymizována. Datovou sadu představuje CSV soubor, v němž ve sloupcích jsou odpovědi na jednotlivé otázky, každý řádek pak odpovídá jedné mateřské škole. Odpovědi jsou v příslušném sloupci uvedeny buď celým číslem, číselným kódem, nebo textovým zněním odpovědi.

Význam sloupců

Sloupec
Význam
Poznámka
Zrizovatel
Označení (typ) zřizovatele dle číselníku
textový řetězec
Q224647_230058
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: třídní učitel
0=ne, 1=ano
Q224647_230059
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: výchovný poradce
0=ne, 1=ano
Q224647_230060
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: školní metodik prevence
0=ne, 1=ano
Q224647_230061
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: koordinátor ŠVP
0=ne, 1=ano
Q224647_230062
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: koordinátor ICT
0=ne, 1=ano
Q224647_230063
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: metodik ICT
0=ne, 1=ano
Q224647_230067
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: koordinátor inkluze
0=ne, 1=ano
Q224647_230064
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: koordinátor průřezových témat
0=ne, 1=ano
Q224647_230066
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: vedoucí metodického orgánu (metodické sdružení, předmětová komise)
0=ne, 1=ano
Q224647_230065
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: ekonomické činnosti (škola nemá ekonoma/hospodářku)
0=ne, 1=ano
Q224647_230068
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké další pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: jiná
0=ne, 1=ano
Q224372
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaká je délka Vaší praxe ve výkonu činnosti ředitele celkem?
odpověď číslem
Q224374
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaká je délka Vaší pedagogické praxe celkem?
odpověď číslem
Q224360_211786
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Účastnilo se vedení školy (ředitel školy, zástupce) v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání?; Odpověď: ano, studia ke splnění kvalifikačních předpokladů
0=ne, 1=ano
Q224360_211787
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Účastnilo se vedení školy (ředitel školy, zástupce) v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání?; Odpověď: ano, studia ke splnění dalších kvalifikačních předpokladů
0=ne, 1=ano
Q224360_211788
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Účastnilo se vedení školy (ředitel školy, zástupce) v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání?; Odpověď: ano, studia k prohlubování odborné kvalifikace (kurzy a semináře DVPP)
0=ne, 1=ano
Q224360_211789
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Účastnilo se vedení školy (ředitel školy, zástupce) v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání?; Odpověď: ne, žádného DVPP se vedení školy nezúčastnilo
0=ne, 1=ano
Q224361_211790
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: vedení pedagogického procesu (pedagogické vedení školy)
0=ne, 1=ano
Q224361_211791
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: organizační řízení školy
0=ne, 1=ano
Q224361_211792
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: ekonomická a finanční oblast
0=ne, 1=ano
Q224361_211793
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: legislativní oblast (právní předpisy)
0=ne, 1=ano
Q224361_211794
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: manažerské dovednosti
0=ne, 1=ano
Q224361_211795
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: výuka (vědomosti a znalosti předmětech o vyučovaných předmětech, metody a formy výuky a vedení třídy)
0=ne, 1=ano
Q224361_229917
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (metody, formy, podpora)
0=ne, 1=ano
Q224361_229918
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: společné vzdělávání (právní aspekty, úprava ŠVP apod.)
0=ne, 1=ano
Q224361_211798
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: prevence a projevy rizikového chování dětí a žáků
0=ne, 1=ano
Q224361_211799
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: bezpečnost a ochrana zdraví
0=ne, 1=ano
Q224361_211800
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti ICT
0=ne, 1=ano
Q224361_211801
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti cizích jazyků
0=ne, 1=ano
Q224361_211802
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: výuka v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q224361_211803
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: zájmové a neformální vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q224361_211804
Kategorie: Další vzdělávání vedení školy; Otázka: Jakých oblastí se další vzdělávání týkalo?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q224362_211805
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: pedagogické vedení školy, vedení pedagogického procesu
0=ne, 1=ano
Q224362_211806
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: organizační řízení školy
0=ne, 1=ano
Q224362_211807
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: ekonomická a finanční oblast
0=ne, 1=ano
Q224362_211808
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: legislativní oblast (právní předpisy)
0=ne, 1=ano
Q224362_211809
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: manažerské dovednosti
0=ne, 1=ano
Q224362_211810
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: výuka (vědomosti a znalosti v oblasti předmětů, které vyučuji, metody a formy výuky, postupy řízení třídy)
0=ne, 1=ano
Q224362_211811
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: řešení problémů disciplíny a (rizikového) chování žáků
0=ne, 1=ano
Q224362_229919
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (metody, formy, podpora)
0=ne, 1=ano
Q224362_229920
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: společné vzdělávání (právní aspekty, úprava ŠVP apod.)
0=ne, 1=ano
Q224362_211814
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: výuka v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q224362_230076
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: dovednosti v oblasti ICT
0=ne, 1=ano
Q224362_230077
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: dovednosti v oblasti cizích jazyků
0=ne, 1=ano
Q224362_211818
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: v jiné
0=ne, 1=ano
Q224362_211819
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: V jakých oblastech byste uvítal/a podporu pro zlepšení kvality Vaší práce?; Odpověď: v žádné
0=ne, 1=ano
Q224363_211822
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: administrativa
0=ne, 1=ano
Q224363_230073
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: rozpočet školy
0=ne, 1=ano
Q224363_211824
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: psychická náročnost povolání
0=ne, 1=ano
Q224363_211825
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: časová náročnost jednotlivých činností
0=ne, 1=ano
Q224363_211826
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: vysoká míra zodpovědnosti
0=ne, 1=ano
Q224363_211827
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: vysoká míra přímé vyučovací činnosti ředitele školy
0=ne, 1=ano
Q224363_211828
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: vztahy se zákonnými zástupci, přístup zákonných zástupců
0=ne, 1=ano
Q224363_211829
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: nedostatečné vnímání prestiže učitelského povolání společností
0=ne, 1=ano
Q224363_211830
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: nedostatečná podpora ze strany zřizovatele
0=ne, 1=ano
Q224363_211831
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: nedostatečná podpora ze strany školského systému
0=ne, 1=ano
Q224363_230071
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: legislativa
0=ne, 1=ano
Q224363_230072
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: platové ohodnocení
0=ne, 1=ano
Q224363_211834
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: nedostatečná spoluúčast dalších pracovníků na vedení školy
0=ne, 1=ano
Q224363_211835
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q224363_211836
Kategorie: Podpora Vaší práce a bariéry; Otázka: Jaké překážky Vás nejvíce omezují při výkonu Vaší funkce?; Odpověď: žádné překážky nevnímám
0=ne, 1=ano
Q224345
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole je k dispozici dostatek vyhovujících vyučovacích pomůcek.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224346
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole převládá spokojenost s pracovním zázemím pedagogických pracovníků (kabinety, sborovna).
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224347
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole převažuje celková spokojenost s materiálně-technickým vybavením školy.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224348
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Prostory, v nichž se pohybují žáci, jsou přehledné a je snadné udržovat nad nimi dohled.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224349
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: V průběhu roku je dostatek příležitostí pro vzájemnou spolupráci učitelů a zákonných zástupců.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224350
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Vedení a učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224351
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé navrhují vedení školy možné změny vedoucí ke zkvalitnění výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224352
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky vedení, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224353
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli a vedením školy jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224354
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi vedením a učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224355
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224356
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé podněcují vzájemnou spolupráci za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224357
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky kolegů, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224358
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224359
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q224364
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Má Vaše škola vytvořenou strategii naplňování rovných příležitostí či inkluze?
1=ano, 2=ne
Q224365
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Obsahuje rozpočet školy oblasti, které přímo podporují rozvoj rovných příležitostí ve škole?
1=ano, 2=ne
Q224366
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Jak dlouho jsou tyto oblasti obsaženy v rozpočtu?
1=1 rok, 2=2 roky, 3=3 roky, 4=déle než 3 roky
Q224367_211849
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: alokace na DVPP v oblastech, které podporují inkluzi (heterogenita, postoje a předsudky, didaktika rozmanitých kolektivů, formativního hodnocení atd.)
0=ne, 1=ano
Q224367_211850
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: alokace na stavebně-technické a organizační úpravy a vybavení pro účely integrace
0=ne, 1=ano
Q224367_211851
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: alokace na pomůcky a aktivity pro děti a žáky s potřebou individuální podpory
0=ne, 1=ano
Q224367_221795
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: alokace na podpůrná opatření
0=ne, 1=ano
Q224367_211853
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: alokace na personální zajištění jako např. asistenti, psycholog, logoped, speciální pedagog
0=ne, 1=ano
Q224367_211854
Kategorie: Podpora rovných příležitostí; Otázka: Upřesněte, o jaké oblasti se jedná.; Odpověď: jiné oblasti
0=ne, 1=ano
Q224575
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Uveďte prosím počet asistentů pedagoga ve Vaší škole (fyzické osoby).
odpověď číslem
Q225366
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Z toho počet asistentů pedagoga ve Vaší škole (fyzické osoby) podle § 5 odst. 1 vyhlášky č. 27/2016 Sb.
odpověď číslem
Q224576
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Počet sdílených asistentů pedagoga (fyzické osoby).
odpověď číslem
Q224577_229929
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: třídního učitele
0=ne, 1=ano
Q224577_229930
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: ostatních učitelů
0=ne, 1=ano
Q224577_229931
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: výchovného poradce
0=ne, 1=ano
Q224577_229932
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: školního psychologa
0=ne, 1=ano
Q224577_229933
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: školního speciálního pedagoga
0=ne, 1=ano
Q224577_229934
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: dalšího vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q224577_229935
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: realizuji sám/sama
0=ne, 1=ano
Q224577_229936
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: jiným způsobem
0=ne, 1=ano
Q224577_229937
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Metodické vedení asistenta pedagoga realizuji prostřednictvím:; Odpověď: nerealizuji
0=ne, 1=ano
Q224578
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Zabýváte se Ve škole cíleně problematikou týmové spolupráce mezi vyučujícími a asistentem pedagoga?
1=ano, 2=pouze v případě řešení konkrétních problémů, 3=ne
Q224579_229941
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: hospitační činnosti, kde práce asistenta pedagoga je jednou ze sledovaných a hodnocených položek
0=ne, 1=ano
Q224579_229942
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: hospitační činností (bez zjevného záměru, na základě pozorování)
0=ne, 1=ano
Q224579_229943
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: práce předmětových komisí
0=ne, 1=ano
Q224579_229944
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: práce školního poradenského pracoviště
0=ne, 1=ano
Q224579_229945
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: spolupráce se školských poradenských zařízením, které asistenta pedagoga doporučilo
0=ne, 1=ano
Q224579_229946
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: jiným způsobem
0=ne, 1=ano
Q224579_229947
Kategorie: Asistent pedagoga; Otázka: Efektivitu podpory dětí a žáků prostřednictvím asistenta pedagoga ověřuji v rámci:; Odpověď: neověřuji
0=ne, 1=ano
Q224375_211876
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: budova/budovy
0=ne, 1=ano
Q224375_211877
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: místnosti, herní koutky
0=ne, 1=ano
Q224375_211878
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: společné prostory (chodby, šatny)
0=ne, 1=ano
Q224375_211879
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: hřiště, sportoviště užívaná školou
0=ne, 1=ano
Q224375_211880
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: dvůr, školní zahrada
0=ne, 1=ano
Q224375_211881
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: ICT
0=ne, 1=ano
Q224375_211882
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: bezbariérové prostředí (přístup do budovy, madla na WC, vodicí lišty apod.)
0=ne, 1=ano
Q224375_211883
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: sociální zázemí
0=ne, 1=ano
Q224375_211884
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: pomůcky, hračky
0=ne, 1=ano
Q224375_211885
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: jiné oblasti
0=ne, 1=ano
Q224375_211886
Kategorie: Materiální podmínky školy; Otázka: Do jakých oblastí je potřeba investovat pro zlepšení materiálních podmínek MŠ?; Odpověď: není potřeba investovat do žádných oblastí
0=ne, 1=ano
Q224376
Kategorie: Další vzdělávání pedagogických pracovníků – uzavřený školní rok; Otázka: Počet celkem
odpověď číslem
Q224377
Kategorie: Další vzdělávání pedagogických pracovníků – uzavřený školní rok; Otázka: Účast ve studiu ke splnění kvalifikačních předpokladů
odpověď číslem
Q224378
Kategorie: Další vzdělávání pedagogických pracovníků – uzavřený školní rok; Otázka: Účast alespoň v jedné formě DVPP (dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků)
odpověď číslem
Q224379
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Uveďte podíl učitelů v MŠ podle délky působení ve škole. - méně než 3 roky
25 % a méně, 26 až 50 %, 51 až 75 %, více než 75 %
Q224380
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Uveďte podíl učitelů v MŠ podle délky působení ve škole. - 3–5 let
25 % a méně, 26 až 50 %, 51 až 75 %, více než 75 %
Q224381
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Uveďte podíl učitelů v MŠ podle délky působení ve škole. - 6–10 let
25 % a méně, 26 až 50 %, 51 až 75 %, více než 75 %
Q224382
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Uveďte podíl učitelů v MŠ podle délky působení ve škole. - více než 10 let
25 % a méně, 26 až 50 %, 51 až 75 %, více než 75 %
Q224383
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Uveďte počet pedagogických pracovníků, kteří mohou vykonávat na základě výjimek novely zákona o PP (s účinností od 1. 1. 2015) přímou pedagogickou činnost, aniž by splnili požadavek odborné kvalifikace.
odpověď číslem
Q224384
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Kdo a jak často hodnotí výuku učitelů nebo jim poskytuje zpětnou vazbu? - ředitel školy
1=vícekrát za rok, 2=jednou ročně, 3=méně než jednou za rok, 4=nikdy
Q224385
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Kdo a jak často hodnotí výuku učitelů nebo jim poskytuje zpětnou vazbu? - zástupce ředitele školy
1=vícekrát za rok, 2=jednou ročně, 3=méně než jednou za rok, 4=nikdy
Q224386
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Kdo a jak často hodnotí výuku učitelů nebo jim poskytuje zpětnou vazbu? - učitelé (např. vzájemné hospitace)
1=vícekrát za rok, 2=jednou ročně, 3=méně než jednou za rok, 4=nikdy
Q224387
Kategorie: Personální podmínky školy – aktuální školní rok; Otázka: Kdo a jak často hodnotí výuku učitelů nebo jim poskytuje zpětnou vazbu? - zákonní zástupci
1=vícekrát za rok, 2=jednou ročně, 3=méně než jednou za rok, 4=nikdy
Q224395_211904
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: postupný přechod od hry k učení
0=ne, 1=ano
Q224395_211905
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: pravidelné aktivity pro přípravu na školní docházku
0=ne, 1=ano
Q224395_211906
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: problémové a situační učení
0=ne, 1=ano
Q224395_211907
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: práce s didaktickým materiálem, literaturou, výukovými programy
0=ne, 1=ano
Q224395_211908
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: rozvoj komunikačních dovedností
0=ne, 1=ano
Q224395_211909
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: grafomotorická cvičení, nácvik správného držení psacího náčiní a prevence grafomotorických obtíží
0=ne, 1=ano
Q224395_211910
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: podpora samostatnosti
0=ne, 1=ano
Q224395_211911
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké postupy práce podporující přechod na ZŠ jsou ve Vaší škole užívány?; Odpověď: jiné postupy
0=ne, 1=ano
Q224396_211929
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: společné návštěvy ZŠ
0=ne, 1=ano
Q224396_211930
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: společné aktivity pro žáky ZŠ a děti v předškolním věku (např. kroužky, výlety, kulturní a sportovní akce)
0=ne, 1=ano
Q224396_211931
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: aktivity pro zákonné zástupce dětí v předškolním věku (den otevřených dveří, schůzky, besedy, přednášky odborníků)
0=ne, 1=ano
Q224396_211932
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: edukativně stimulační skupiny pro děti v posledním roce před zahájením povinné školní docházky
0=ne, 1=ano
Q224396_211933
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: jiný vlastní program pro děti v předškolním věku
0=ne, 1=ano
Q224396_211934
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaké aktivity nabízíte dětem nebo jejich zákonným zástupcům před nástupem do ZŠ?; Odpověď: spoluúčast MŠ při organizaci zápisu dětí do ZŠ
0=ne, 1=ano
Q224397_211936
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem je zajištěná logopedická prevence a péče ve Vaší škole?; Odpověď: škola využívá služeb interního PP v MŠ (logoped, logoped. asistent, logoped. preventista)
0=ne, 1=ano
Q224397_211937
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem je zajištěná logopedická prevence a péče ve Vaší škole?; Odpověď: škola využívá služeb externího pracovníka docházejícího do MŠ
0=ne, 1=ano
Q224397_211938
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem je zajištěná logopedická prevence a péče ve Vaší škole?; Odpověď: škola vyhledává děti s narušenou komunikační schopností, doporučuje je k diagnostice a odborné péči mimo MŠ
0=ne, 1=ano
Q224397_211939
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem je zajištěná logopedická prevence a péče ve Vaší škole?; Odpověď: nebylo potřeba
0=ne, 1=ano
Q224397_211940
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem je zajištěná logopedická prevence a péče ve Vaší škole?; Odpověď: není zajištěna
0=ne, 1=ano
Q224398
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Kolik dětí je v logopedické péči ve Vaší mateřské škole v tomto školním roce?
odpověď číslem
Q224399_221378
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: poradenská pomoc školy a školského poradenského zařízení
0=ne, 1=ano
Q224399_221379
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: úprava organizace, obsahu, hodnocení, forem a metod vzdělávání a školských služeb
0=ne, 1=ano
Q224399_221380
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: použití kompenzačních pomůcek, speciálních učebnic a speciálních učebních pomůcek, využívání podpůrných nebo náhradních komunikačních systémů
0=ne, 1=ano
Q224399_221381
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: úprava očekávaných výstupů vzdělávání v mezích stanovených rámcovými vzdělávacími programy
0=ne, 1=ano
Q224399_221382
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu
0=ne, 1=ano
Q224399_221383
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: využití asistenta pedagoga
0=ne, 1=ano
Q224399_221384
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: využití dalšího pedag. pracovníka, tlumočníka česk. znak. jazyka, přepisovatele pro neslyšící nebo možnosti působení osob poskytujících dítěti podporu
0=ne, 1=ano
Q224399_221385
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: poskytování vzdělávání nebo školských služeb v prostorách stavebně nebo technicky upravených
0=ne, 1=ano
Q224399_221386
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jaká podpůrná opatření využíváte pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami?; Odpověď: škola nemá děti se SVP
0=ne, 1=ano
Q224400_229956
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem podporujete nadané děti?; Odpověď: individuální přístup
0=ne, 1=ano
Q224400_229957
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem podporujete nadané děti?; Odpověď: diferenciace úkolů
0=ne, 1=ano
Q224400_229958
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem podporujete nadané děti?; Odpověď: nadstandardní nabídka zájmových aktivit
0=ne, 1=ano
Q224400_229959
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem podporujete nadané děti?; Odpověď: jiný způsob
0=ne, 1=ano
Q224400_229960
Kategorie: Podpora dětem; Otázka: Jakým způsobem podporujete nadané děti?; Odpověď: škola nemá nadané děti
0=ne, 1=ano
Q224401
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Považujete komunikaci s některými zákonnými zástupci dětí za problematickou?
ano, ne
Q224402
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Odhadněte, s jakou částí zákonných zástupců je komunikace problematická.
pouze ve výjimečných případech, s méně než polovinou zákonných zástupců, s více než polovinou zákonných zástupců, s převážnou většinou zákonných zástupců
Q224403_211987
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: třídní schůzky
0=ne, 1=ano
Q224403_211988
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: konzultace (podle potřeby, konzultační hodiny)
0=ne, 1=ano
Q224403_211989
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: neformální setkávání
0=ne, 1=ano
Q224403_211990
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: sdružení/klub zákonných zástupců/rodičů při škole
0=ne, 1=ano
Q224403_211991
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: pravidelné zapojení zákonných zástupců do aktivit školy
0=ne, 1=ano
Q224403_211992
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: informace na webových stránkách
0=ne, 1=ano
Q224403_211993
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: informační elektronický systém školy
0=ne, 1=ano
Q224403_211994
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: komunikace přes e-mail
0=ne, 1=ano
Q224403_211995
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: telefonická komunikace
0=ne, 1=ano
Q224403_211996
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: písemná komunikace
0=ne, 1=ano
Q224403_211997
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: nástěnky, vývěsky
0=ne, 1=ano
Q224403_211998
Kategorie: Komunikace se zákonnými zástupci; Otázka: Jakým způsobem jsou zákonní zástupci informováni o svých dětech a o záležitostech týkajících se školy?; Odpověď: jiný způsob
0=ne, 1=ano
Q224404_212010
Kategorie: Hodnocení dětí; Otázka: Jaké formy hodnocení škola užívá pro ověření naplnění cílů ŠVP (RVP)?; Odpověď: individuální hodnocení učitele
0=ne, 1=ano
Q224404_212011
Kategorie: Hodnocení dětí; Otázka: Jaké formy hodnocení škola užívá pro ověření naplnění cílů ŠVP (RVP)?; Odpověď: mapa pokroku dětí
0=ne, 1=ano
Q224404_212012
Kategorie: Hodnocení dětí; Otázka: Jaké formy hodnocení škola užívá pro ověření naplnění cílů ŠVP (RVP)?; Odpověď: hodnocení portfolia
0=ne, 1=ano
Q224404_212013
Kategorie: Hodnocení dětí; Otázka: Jaké formy hodnocení škola užívá pro ověření naplnění cílů ŠVP (RVP)?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q224405
Kategorie: Hodnocení dětí; Otázka: Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost dětí v dalším vzdělávání (v ZŠ) a vyhodnocuje závěry pro svoji činnost.
ano, ne