Dokumentace datové sady
Název datové sady: Hospitační záznam SŠ 2016-2017
Popis datové sady:
Datová sada obsahuje záznamy z jednotlivých hospitací ve středních školách zaznamenaných prostřednictvím elektronických formulářů v průběhu inspekční činnosti ve středních školách ve školním roce 2016/2017. Některé otázky formuláře jsou generovány jen v případě určitého typu odpovědi na některou z předcházejících otázek. Hospitační záznamy se využívají mimo jiné jako jeden z nástrojů pro hodnocení průběhu vzdělávání na úrovni dané střední školy.
Otázky formuláře jsou zaměřeny na oblasti – základní informace o hospitované hodině, informace o žácích, informace o pedagogovi, informace o obsahu a organizaci výuky, informace o podpůrných opatřeních žákům.
Z důvodu zamezení identifikace konkrétních škol jsou data anonymizována (nejsou uvedeny identifikátory jednotlivých škol).
U každého záznamu je uvedena příslušnost školy ke kraji a typ zřizovatele.
Datovou sadu představuje CSV soubor, v němž ve sloupcích jsou odpovědi k jednotlivým položkám formuláře, každý řádek představuje jednu hospitovanou vzdělávací jednotku. Odpovědi jsou v příslušném sloupci uvedeny buď celým číslem, číselným kódem, nebo textovým zněním odpovědi.
Význam sloupců
Sloupec
Význam
Poznámka
Zrizovatel
Označení (typ) zřizovatele dle číselníku
textový řetězec
Kraj
Označení kraje dle číselníku
textový řetězec
Q216821
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Typ střední školy
a) G4, b) G6, c) G8, d) SOV maturitní, e) SOV nematuritní, f) konzervatoř
Q216822
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Kód a název oboru dle soustavy oborů vzdělávání
kód a název oboru
Q216823
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Vzdělávací předmět/oblast
01 - Český jazyk, 02 - Anglický jazyk, 03 - Německý jazyk, 04 - Francouzský jazyk, 05 - Ruský jazyk, 06 - Španělský jazyk, 07 - jiný cizí jazyk, 08 - Matematika, 09 - Fyzika, 10 - Chemie, 11 - Biologie, 12 - jiný přírodovědný předmět, 13 - Informační a komunikační technologie, 14 - Dějepis, 15 - Zeměpis, 16 - Výchova k občanství, 17 - jiný společenskovědní předmět, 18 - Tělesná výchova, 19 - Výtvarná výchova, 20 - Hudební výchova, 21 - Výchova ke zdraví, 22 - jiný výchovný předmět, 23 - Odborný předmět, 24 - spojeno více předmětů
Q216824_221005
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 1. ročník G8 (taneč.konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221006
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 2. ročník G8 (taneč. konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221007
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 3. ročník G8 (1. ročník G6 a konz./taneč. konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221008
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 4. ročník G8 (2. ročník G6 a konz./taneč. konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221009
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 1. ročník SŠ (odpovídající ročníky G8, G6 a konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221010
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 2. ročník SŠ (odpovídající ročníky G8, G6 a konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221011
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 3. ročník SŠ (odpovídající ročníky G8, G6 a konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221012
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 4. ročník SŠ (odpovídající ročníky G8, G6 a konz.)
0=ne, 1=ano
Q216824_221013
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 1. ročník nástavbového studia SŠ
0=ne, 1=ano
Q216824_221014
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: 2. ročník nástavbového studia SŠ
0=ne, 1=ano
Q216824_221015
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Ročník; Odpověď: jiné (v případě jiné formy vzdělávání než denní)
0=ne, 1=ano
Q216827
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: CLIL (integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka)
ano, ne
Q216828
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Výuka v cizím jazyce (bilingvní třída, povolená výuka některých předmětů v cizím jazyce, škola s cizím vyučovacím jazykem)
ano, ne
Q216829_221020
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: anglický
0=ne, 1=ano
Q216829_221021
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: německý
0=ne, 1=ano
Q216829_221022
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: španělský
0=ne, 1=ano
Q216829_221023
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: francouzský
0=ne, 1=ano
Q216829_221024
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: polský
0=ne, 1=ano
Q216829_221025
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Jazyk, ve kterém probíhala výuka (jiný než český); Odpověď: jiný
0=ne, 1=ano
Q217087_221233
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Hospitovaná třída/skupina je zřízena pro žáky se SVP; Odpověď: ne
0=ne, 1=ano
Q217087_221234
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Hospitovaná třída/skupina je zřízena pro žáky se SVP; Odpověď: ano – pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením, žáky s autismem, souběžným postižením více vadami
0=ne, 1=ano
Q217087_221235
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Hospitovaná třída/skupina je zřízena pro žáky se SVP; Odpověď: ano – pro žáky s lehkým mentálním postižením
0=ne, 1=ano
Q217087_221236
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Hospitovaná třída/skupina je zřízena pro žáky se SVP; Odpověď: ano – pro žáky s tělesným, sluchovým, zrakovým postižením, s vadami řeči
0=ne, 1=ano
Q217087_221237
Kategorie: Základní údaje o hodině; Otázka: Hospitovaná třída/skupina je zřízena pro žáky se SVP; Odpověď: ano – pro ostatní skupiny SVP
0=ne, 1=ano
Q216831
Kategorie: Žáci; Otázka: Počet zapsaných žáků ve třídě
odpověď číslem
Q216832
Kategorie: Žáci; Otázka: Z toho počet přítomných žáků
odpověď číslem
Q216833
Kategorie: Žáci; Otázka: Počet zapsaných žáků se SVP
odpověď číslem
Q216834
Kategorie: Žáci; Otázka: Z toho počet přítomných žáků se SVP
odpověď číslem
Q216835
Kategorie: Žáci; Otázka: Počet přítomných mimořádně nadaných žáků
odpověď číslem
Q216836
Kategorie: Žáci; Otázka: Počet přítomných žáků s odlišným mateřským jazykem
odpověď číslem
Q216837
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Odborná kvalifikace dle zákona o pedagogických pracovnících
ano, ne
Q216838
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Aprobace (absolvování hospitovaného předmětu na VŠ)
ano, ne
Q216839_221033
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Funkční zařazení vyučujícího; Odpověď: ředitel
0=ne, 1=ano
Q216839_221034
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Funkční zařazení vyučujícího; Odpověď: zástupce ředitele
0=ne, 1=ano
Q216839_221035
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Funkční zařazení vyučujícího; Odpověď: předseda metodického sdružení/předmětové komise
0=ne, 1=ano
Q216839_221036
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Funkční zařazení vyučujícího; Odpověď: třídní učitel hospitované třídy
0=ne, 1=ano
Q216839_221037
Kategorie: Personální zajištění výuky; Otázka: Funkční zařazení vyučujícího; Odpověď: učitel
0=ne, 1=ano
Q216844
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Stanovení vzdělávacího cíle
ano, ne
Q216845_221038
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Vhodnost cíle; Odpověď: vzhledem k schopnostem a znalostem žáků
0=ne, 1=ano
Q216845_221039
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Vhodnost cíle; Odpověď: vzhledem k ŠVP
0=ne, 1=ano
Q216845_221040
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Vhodnost cíle; Odpověď: ne
0=ne, 1=ano
Q216846
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Vzdělávací cíl byl splněn
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216847_221041
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Složky obsahu cíle; Odpověď: vědomostní složka
0=ne, 1=ano
Q216847_221042
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Složky obsahu cíle; Odpověď: dovednostní složka
0=ne, 1=ano
Q216847_221043
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Složky obsahu cíle; Odpověď: postojová složka
0=ne, 1=ano
Q216848
Kategorie: Obsah výuky; Otázka: Ve výuce využita souvislost obsahu s reálnými situacemi každodenního života
výrazně, částečně, jen okrajově, vůbec
Q216849
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Výuka je dobře organizačně a pedagogicky zvládnutá
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216850
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Přínos hodiny pro žáky
vysoký, střední, nízký, žádný
Q216851
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Aktivita a zájem žáků o výuku
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216852
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Vyučující klade na žáky přiměřené a srozumitelné požadavky.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216853_221052
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Individuální přístup k žákům; Odpověď: vhodné přizpůsobení cílů a obsahu
0=ne, 1=ano
Q216853_221053
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Individuální přístup k žákům; Odpověď: přizpůsobení vhodných aktivit
0=ne, 1=ano
Q216853_221054
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Individuální přístup k žákům; Odpověď: vedení k formulování cílů nebo očekávání od žáků
0=ne, 1=ano
Q216853_221055
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Individuální přístup k žákům; Odpověď: sebehodnocení nebo vzájemné hodnocení ve vztahu k očekávání a cílům
0=ne, 1=ano
Q216853_221056
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Individuální přístup k žákům; Odpověď: nebylo zaznamenáno
0=ne, 1=ano
Q216854
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Ve třídě panuje klima podporující učení
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216855
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Výuka posilovala u většiny žáků pozitivní sebepojetí a sebevědomí
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216856
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Organizační formy výuky - frontální výuka
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216857
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Organizační formy výuky - skupinová výuka
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216858
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Organizační formy výuky - práce ve dvojici
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216859
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Organizační formy výuky - samostatná práce žáků
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216860
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využití organizačních forem - frontální výuka
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216861
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využití organizačních forem - skupinová výuka
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216862
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využití organizačních forem - práce ve dvojici
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216863
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využití organizačních forem - samostatná práce žáků
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216864
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - transmisivní výuka
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216865
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - komunikativní výuka
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216866
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - práce s textem
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216867
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - projektové vyučování
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216868
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - problémové učení
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216869
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - aktivizující metody
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216870
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - názorně demonstrační metody
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216871
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využité metody - dovednostně praktické metody
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt, 4=dominantní výskyt
Q216872
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - transmisivní výuka
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216873
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - komunikativní výuka
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216874
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - práce s textem
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216875
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - projektové vyučování
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216876
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - problémové učení
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216877
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - aktivizující metody
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216878
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - názorně demonstrační metody
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216879
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Účelnost využitých metod výuky - dovednostně praktické metody
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216880
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: - Účelnost využití učebních pomůcek vzhledem k cíli
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne, 5=učební pomůcky nebyly využity
Q216881_221062
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: účelné využití didaktické techniky vyučujícím
0=ne, 1=ano
Q216881_221063
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: účelné využití didaktické techniky některými žáky
0=ne, 1=ano
Q216881_221064
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: účelné využití didaktické techniky všemi žáky
0=ne, 1=ano
Q216881_221065
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: didaktická technika nebyla účelně využita
0=ne, 1=ano
Q216881_221066
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: didaktická technika nebyla k dispozici
0=ne, 1=ano
Q216881_221067
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky hodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Využití didaktické techniky v hodině; Odpověď: didaktická technika byla k dispozici, ale její využití nebylo vzhledem k cíli zapotřebí
0=ne, 1=ano
Q216882
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky nehodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Dostatek prostoru pro iniciativu a aktivitu žáků
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216883
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky nehodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Většina žáků mohla uplatnit nebo rozvíjet kritické myšlení
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216884
Kategorie: Organizace a podmínky výuky - položky nehodnotící konkrétní hodinu; Otázka: Výuka rozvíjela vzájemnou spolupráci a pozitivní vztahy
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q216885
Kategorie: Hodnocení; Otázka: Popisná (formativní) zpětná vazba práci žáků
kvalitní, ještě dostačující, zcela nekvalitní, žádná
Q216886
Kategorie: Hodnocení; Otázka: Zhodnocení vyučovací hodiny na jejím konci
učitelem i žáky, jen učitelem, nebylo
Q216887
Kategorie: Hodnocení; Otázka: Využití sebehodnocení žáků v hodině
1=výrazné, 2=jen okrajové, 3=vůbec
Q216888
Kategorie: Hodnocení; Otázka: Využití vzájemného hodnocení žáků v hodině
1=výrazné, 2=jen okrajové, 3=vůbec
Q216889_221329
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: úprava organizace, obsahu, hodnocení, forem a metod vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q216889_221331
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití kompenzačních pomůcek, speciálních učebnic a speciálních učebních pomůcek
0=ne, 1=ano
Q216889_221333
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití komunikačních systémů neslyšících a hluchoslepých osob, Braillova písma a podpůrných nebo náhradních komunikačních systémů
0=ne, 1=ano
Q216889_221336
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu
0=ne, 1=ano
Q216889_221337
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití asistenta pedagoga
0=ne, 1=ano
Q216889_221338
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití dalšího pedagogického pracovníka
0=ne, 1=ano
Q216889_221339
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití tlumočníka českého znakového jazyka, přepisovatele pro neslyšící
0=ne, 1=ano
Q216889_221340
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: využití dalších osob poskytujících žákovi podporu podle zvláštních právních předpisů
0=ne, 1=ano
Q216889_221341
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: poskytování vzdělávání nebo školských služeb v prostorách stavebně nebo technicky upravených
0=ne, 1=ano
Q216889_221342
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Využití podpůrných opatření pro žáky se SVP; Odpověď: podpůrná opatření nebyla ve výuce využita
0=ne, 1=ano
Q216890
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Vhodná podpora mimořádně nadaných žáků
ano, ne
Q216891
Kategorie: Podpůrná opatření; Otázka: Vhodná podpora nadaných žáků.
ano, ne, nadaní žáci nebyli přítomni