Dokumentace datové sady

Název datové sady: Dotazník pro učitele SŠ 2024-2025


Popis datové sady:

Datová sada obsahuje odpovědi na otázky položené učitelům středních škol prostřednictvím elektronického dotazníku v průběhu inspekční činnosti ve školách ve školním roce 2024-2025. Odpovědi učitelů slouží jako doplňující informace k inspekčním zjištěním získaným z hospitací, z analýzy dokumentace školy a dalších zdrojů. V případě, že některé otázky zůstanou bez odpovědi učitele, inspekční tým zjistí potřebné informace z rozhovorů s učiteli v průběhu inspekční činnosti. Některé otázky dotazníku jsou generovány jen v případě určitého typu odpovědi na některou z předcházejících otázek. Otázky jsou zaměřeny na oblasti – další vzdělávání učitelů, podpora učitelům ze strany vedení školy, spolupráce s asistentem pedagoga, školní prostředí a klima, práce se třídou, hodnocení žáků, údaje o učiteli. Z důvodu zamezení identifikace konkrétních škol, popř. samotných učitelů jsou data anonymizována (nejsou uvedeny identifikátory jednotlivých škol). U každého záznamu je však uvedena příslušnost školy ke kraji a typ zřizovatele. Datovou sadu představuje CSV soubor, v němž ve sloupcích jsou odpovědi na jednotlivé otázky, každý řádek pak odpovídá jednomu učiteli střední školy. Odpovědi jsou v příslušném sloupci uvedeny buď celým číslem, číselným kódem, nebo textovým zněním odpovědi.

Význam sloupců

Sloupec
Význam
Poznámka
Zrizovatel
Označení (typ) zřizovatele dle číselníku
textový řetězec
Kraj
Označení kraje dle číselníku
textový řetězec
Q248995_254830
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: učitel
0=ne, 1=ano
Q248995_254831
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: třídní učitel
0=ne, 1=ano
Q248995_254832
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: učitel v adaptačním období (do 2 let)
0=ne, 1=ano
Q248995_254833
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: uvádějící učitel
0=ne, 1=ano
Q248995_254834
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: provázející učitel
0=ne, 1=ano
Q248995_254835
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: zástupce ředitele
0=ne, 1=ano
Q248995_254836
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: předseda metodického orgánu
0=ne, 1=ano
Q248995_254837
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: výchovný poradce
0=ne, 1=ano
Q248995_254838
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: metodik prevence
0=ne, 1=ano
Q248995_254839
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: školní psycholog
0=ne, 1=ano
Q248995_254840
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: školní speciální pedagog
0=ne, 1=ano
Q248995_254841
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: asistent pedagoga
0=ne, 1=ano
Q248995_254842
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte?; Odpověď: jiná pozice
0=ne, 1=ano
Q248998_254843
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pedagogiky
0=ne, 1=ano
Q248998_254844
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro asistenty pedagoga
0=ne, 1=ano
Q248998_254845
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro přípravu pedagogů volného času
0=ne, 1=ano
Q248998_254846
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro ředitele škol a školských zařízení
0=ne, 1=ano
Q248998_254847
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium k rozšíření odborné kvalifikace
0=ne, 1=ano
Q248998_254848
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro vedoucí pedagogické pracovníky
0=ne, 1=ano
Q248998_254849
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro výchovné poradce
0=ne, 1=ano
Q248998_254850
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium k výkonu specializovaných činností
0=ne, 1=ano
Q248998_254851
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: průběžné vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q248998_254852
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: ne, žádného DVPP jsem se nezúčastnil/a
0=ne, 1=ano
Q249000_254858
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vědomosti a znalosti v předmětech, které vyučuji
0=ne, 1=ano
Q249000_254859
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: metody a formy výuky, pedagogické kompetence
0=ne, 1=ano
Q249000_254860
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: formativní hodnocení
0=ne, 1=ano
Q249000_254861
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: podpora rozvoje gramotností a klíčových kompetencí
0=ne, 1=ano
Q249000_254862
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti ICT
0=ne, 1=ano
Q249000_254864
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti cizích jazyků
0=ne, 1=ano
Q249000_254865
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: chování žáků a vedení třídy
0=ne, 1=ano
Q249000_254867
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: prevence a projevy rizikového chování žáků, bezpečnost žáků
0=ne, 1=ano
Q249000_254869
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: výchovné poradenství (vč. kariérového)
0=ne, 1=ano
Q249000_254871
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (metody, formy, podpora)
0=ne, 1=ano
Q249000_254873
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: společné vzdělávání (právní aspekty, úprava ŠVP apod.)
0=ne, 1=ano
Q249000_254875
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga
0=ne, 1=ano
Q249000_254877
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků
0=ne, 1=ano
Q249000_254878
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: výuka v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q249000_254880
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: zájmové a neformální vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q249000_254881
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: manažerské dovednosti
0=ne, 1=ano
Q249000_254883
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: kurzy zaměřené na koučink, osobní rozvoj
0=ne, 1=ano
Q249000_254886
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: jiná oblast
0=ne, 1=ano
Q249001
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Co považujete pro svůj profesní/osobní rozvoj za nejvíce přínosné?
samostudium, spolupráce s kolegy ve škole, neformální vazby s kolegy jiných škol, prezenční vzdělávání ve vlastní škole, prezenční vzdělávání mimo vlastní školu, on-line vzdělávání, e-kurzy, jiné
Q249002_254902
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: ředitel školy
0=ne, 1=ano
Q249002_254903
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: zástupce ředitele školy
0=ne, 1=ano
Q249002_254904
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: vedoucí metodického orgánu (např. předseda předmětové komise, metodického sdružení)
0=ne, 1=ano
Q249002_254905
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: pracovník školního poradenského pracoviště (školní psycholog, speciální pedagog, výchovný poradce, metodik prevence apod.)
0=ne, 1=ano
Q249002_254906
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: učitelé (např. vzájemné hospitace)
0=ne, 1=ano
Q249002_254907
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: žáci (např. evaluační dotazníky)
0=ne, 1=ano
Q249002_254908
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: zákonní zástupci (přítomnost rodičů v hodině např. v rámci dne otevřených dveří)
0=ne, 1=ano
Q249002_254909
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: externí odborník (pracovník ŠPZ, učitel z jiné školy apod.)
0=ne, 1=ano
Q249002_254910
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: nikdo
0=ne, 1=ano
Q239597
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Jak velký pozitivní dopad mělo hodnocení či zpětná vazba na Vaši práci?
velký, malý, žádný
Q239598_232816
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna informací o žácích (výsledky, chování)
0=ne, 1=ano
Q239598_232817
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna informací o metodách a formách výuky
0=ne, 1=ano
Q239598_232818
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna různých materiálů k výuce
0=ne, 1=ano
Q239598_232819
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společné plánování výuky
0=ne, 1=ano
Q239598_232820
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společná výuka
0=ne, 1=ano
Q239598_254911
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společná reflexe a hodnocení výuky
0=ne, 1=ano
Q239598_232821
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna zkušeností ke spolupráci se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q239598_232822
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: spolupráce v rámci předmětových komisí/metodických orgánů
0=ne, 1=ano
Q239598_232823
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: spolupráce na projektu/projektech
0=ne, 1=ano
Q239598_232824
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: hospitace u ostatních kolegů
0=ne, 1=ano
Q239598_232825
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: organizace mimoškolních aktivit (např. soutěže, zájmové činnosti)
0=ne, 1=ano
Q239598_232826
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: v jiných oblastech
0=ne, 1=ano
Q239598_232827
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: v žádné z uvedených
0=ne, 1=ano
Q249003_254912
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: výměna informací o metodách a formách výuky
0=ne, 1=ano
Q249003_254913
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: výměna různých materiálů k výuce
0=ne, 1=ano
Q249003_254914
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: spolupráce na projektu/projektech
0=ne, 1=ano
Q249003_254915
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: chodím hospitovat k ostatním kolegům
0=ne, 1=ano
Q249003_254916
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: organizace mimoškolních aktivit (např. soutěže, zájmové činnosti)
0=ne, 1=ano
Q249003_254917
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: v jiných oblastech
0=ne, 1=ano
Q249003_254918
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: v žádné z uvedených
0=ne, 1=ano
Q249004_254922
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení vědomostí a znalostí v předmětech, které vyučuji
0=ne, 1=ano
Q249004_254923
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení znalostí a dovedností v oblasti rozvoje gramotností a klíčových kompetencí
0=ne, 1=ano
Q249004_254924
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: inspirace v oblasti metod a forem výuky
0=ne, 1=ano
Q249004_254925
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: získání dalších dovedností v oblasti ICT (např. informatické myšlení, umělá inteligence)
0=ne, 1=ano
Q249004_254926
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení prostorových a technických podmínek pro výuku (např. nákladnější přístroje a pomůcky, ICT vybavení)
0=ne, 1=ano
Q249004_254927
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení materiální podpory pro výuku – základní pomůcky, možnost tisku
0=ne, 1=ano
Q249004_254928
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: širší nabídka volně dostupných a kvalitních didaktických návodů pro výuku
0=ne, 1=ano
Q249004_254929
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ve vedení třídy, včetně řešení nevhodného chování žáků
0=ne, 1=ano
Q249004_254930
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností zaujmout a motivovat žáky
0=ne, 1=ano
Q249004_254931
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
0=ne, 1=ano
Q249004_254932
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností k výuce v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q249004_254933
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení spolupráce a komunikace mezi pedagogickými pracovníky školy
0=ne, 1=ano
Q249004_254934
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ke spolupráci se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q249004_254935
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení rozsahu administrativních činností
0=ne, 1=ano
Q249004_254936
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení počtu žáků ve třídě
0=ne, 1=ano
Q249004_254937
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení obtíží spojených s výukou žáků různé úrovně znalostí a dovedností ve třídě
0=ne, 1=ano
Q249004_254938
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: podpora pro zvládání psychické náročnosti povolání
0=ne, 1=ano
Q249004_254939
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení platového ohodnocení
0=ne, 1=ano
Q249004_254940
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: nefinanční ocenění práce učitele ze strany vedení školy a rodičů (pochvala, poděkování, ocenění práce)
0=ne, 1=ano
Q249004_254941
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: v jiné oblasti
0=ne, 1=ano
Q249004_254942
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: v žádné z uvedených oblastí nepociťuji potřebu podpory
0=ne, 1=ano
Q239601
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Spolupracujete v některých vyučovacích hodinách s asistentem pedagoga?
1=ano, pouze s jedním asistentem pedagoga, 2=ano, s více asistenty pedagoga, 3=ne
Q249005_254943
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: hospitace u kolegů ve škole zaměřené na spolupráci s AP
0=ne, 1=ano
Q249005_254944
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: zpětná vazba – rozbor Vašich hodin zaměř. na spolupráci s AP kolegy v rámci školy (vedení školy, pracovník školního porad. pracoviště, jiný pedagog)
0=ne, 1=ano
Q249005_254945
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q249005_254946
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: žádné podpory se mně nedostalo
0=ne, 1=ano
Q239619
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: ; Podotázka: Do jaké míry je podle Vašeho názoru činnost asistenta pedagoga pro žáka (žáky) se SVP přínosná?
1=velmi, 2=do určité míry, 3=jen málo, 4=vůbec ne
Q239620_233160
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: přítomnost AP snižuje motivaci žáků se SVP k samostatnosti
0=ne, 1=ano
Q239620_233161
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: nedostatečná kvalifikace AP pro práci se žáky se SVP
0=ne, 1=ano
Q239620_233162
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: nedostatečné znalosti AP ve vyučovaných předmětech
0=ne, 1=ano
Q239620_233163
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: časté střídání AP, nestálost obsazení pozice
0=ne, 1=ano
Q239620_233164
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: ani přítomnost AP nedokáže kompenzovat znevýhodnění žáka
0=ne, 1=ano
Q239620_233165
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: negativní vliv na klima třídy, zvýraznění odlišnosti některých žáků
0=ne, 1=ano
Q239620_233166
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: neochota žáků spolupracovat s AP (např. z důvodu studu se před ostatními spolužáky, špatně navázaného vztahu s AP))
0=ne, 1=ano
Q239620_233167
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: přítomnost AP je zbytečná, výuku bych zvládal/a bez AP
0=ne, 1=ano
Q239620_233168
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: z jiného důvodu
0=ne, 1=ano
Q239621
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: ; Podotázka: Do jaké míry je podle Vašeho názoru činnost asistenta pedagoga pro ostatní (intaktní) žáky přínosná?
1=velmi, 2=do určité míry, 3=jen málo, 4=vůbec ne
Q239625
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky:; Podotázka: Ve škole je k dispozici dostatek vyhovujících vyučovacích pomůcek.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239626
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky:; Podotázka: Ve škole převládá spokojenost s pracovním zázemím pedagogických pracovníků (kabinety, sborovna).
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239627
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky:; Podotázka: Ve škole převažuje celková spokojenost s materiálně-technickým vybavením školy.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239628
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky:; Podotázka: Prostory, v nichž se pohybují žáci, jsou přehledné a je snadné udržovat nad nimi dohled.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239629
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky:; Podotázka: V průběhu roku je dostatek příležitostí pro vzájemnou spolupráci učitelů a zákonných zástupců.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239630
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Vedení a učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239631
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé navrhují vedení školy možné změny vedoucí ke zkvalitnění výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239632
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky vedení, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239633
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli a vedením školy jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239634
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi vedením a učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239635
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239636
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé podněcují vzájemnou spolupráci za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239637
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky kolegů, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239638
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239639
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239640
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci poskytují učitelům zpětnou vazbu k výchovně-vzdělávacímu procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239641
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci aktivně spolupracují za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239642
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci mohou bez obav rozporovat kroky učitelů, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239643
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli a žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239644
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi učiteli a žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239645
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci si poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239646
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci si při řešení společných úkolů vzájemně pomáhají.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239647
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci rozporují kroky spolužáků, se kterými nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239648
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239649
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q249006_254947
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: v rámci třídnických hodin
0=ne, 1=ano
Q249006_254948
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: společně vytváříme vztahová pravidla
0=ne, 1=ano
Q249006_254949
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: děláme si komunitní kruhy
0=ne, 1=ano
Q249006_254950
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnujeme v rámci projektových dnů
0=ne, 1=ano
Q249006_254951
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnujeme v rámci výjezdových akcí (např. adaptační kurzy)
0=ne, 1=ano
Q249006_254952
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnuji v rámci výuky předmětů
0=ne, 1=ano
Q249006_254953
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: sleduji možná rizika ve třídě a v případě potřeby žádám o pomoc specialistu (např. školního metodika prevence) nebo vedení školy
0=ne, 1=ano
Q249006_254954
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: jinak
0=ne, 1=ano
Q249006_254955
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem?; Odpověď: vztahům mezi žáky se osobně nevěnuji
0=ne, 1=ano
Q249007_254956
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: doučování
0=ne, 1=ano
Q249007_254957
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu matematické gramotnosti
0=ne, 1=ano
Q249007_254958
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu čtenářské gramotnosti
0=ne, 1=ano
Q249007_254959
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu strategií učení a metakognice (např. Feuersteinovo instrumentální obohacování)
0=ne, 1=ano
Q249007_254960
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: jiný kroužek
0=ne, 1=ano
Q249007_254961
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: možnost vypracovat si domácí úkoly ve škole
0=ne, 1=ano
Q249007_254962
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: možnost konzultovat s učiteli po vyučování
0=ne, 1=ano
Q249007_254963
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: organizace aktivit pro rodiče žáků (nad rámec třídních schůzek)
0=ne, 1=ano
Q249007_254964
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: školní klub (ve víceletých gymnáziích a osmiletých konzervatořích)
0=ne, 1=ano
Q249007_254965
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: jiné aktivity
0=ne, 1=ano
Q249008_254966
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: individuální přístup v hodinách
0=ne, 1=ano
Q249008_254967
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: diferencovaná práce v hodinách
0=ne, 1=ano
Q249008_254968
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: podpůrná opatření ve výuce (např. oznámení testu, zkoušení, povolení určitých pomůcek)
0=ne, 1=ano
Q249008_254969
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: spolupráce se školním poradenským pracovištěm (výchovný poradce, speciální pedagog, školní psycholog)
0=ne, 1=ano
Q249008_254970
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: spolupráce se školskými poradenskými zařízeními (PPP, SPC), diagnostika
0=ne, 1=ano
Q249008_254971
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: zvýšená spolupráce se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q249008_254972
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: konzultace
0=ne, 1=ano
Q249008_254973
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: individuální doučování
0=ne, 1=ano
Q249008_254974
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: skupinové doučování
0=ne, 1=ano
Q249008_254975
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: systematická domácí příprava
0=ne, 1=ano
Q249008_254976
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q249008_254977
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete? ; Odpověď: nebylo potřeba (ve třídách nebo předmětech, které vyučuji, nejsou neúspěšní žáci)
0=ne, 1=ano
Q239666_233198
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: ústní zkoušení u tabule
0=ne, 1=ano
Q239666_233199
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: rozsáhlejší písemné práce v hodině
0=ne, 1=ano
Q239666_233200
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: krátká písemná opakování (pětiminutovky)
0=ne, 1=ano
Q239666_233201
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: zkoušení v lavici
0=ne, 1=ano
Q239666_233202
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: aktivita žáka v hodině, snaha a zájem o předmět
0=ne, 1=ano
Q239666_233203
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: hodnocení domácí práce (např. domácích úkolů, projektů)
0=ne, 1=ano
Q239666_233204
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: hodnocení portfolia výkonů žáka
0=ne, 1=ano
Q239666_254990
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: projektová práce
0=ne, 1=ano
Q239666_233205
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení?; Odpověď: jiné podklady
0=ne, 1=ano
Q239668_233206
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Český jazyk
0=ne, 1=ano
Q239668_233207
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: cizí jazyk
0=ne, 1=ano
Q239668_233208
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Matematika
0=ne, 1=ano
Q239668_233209
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Fyzika
0=ne, 1=ano
Q239668_233210
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Chemie
0=ne, 1=ano
Q239668_233211
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Biologie
0=ne, 1=ano
Q239668_233212
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: jiný přírodovědný předmět
0=ne, 1=ano
Q239668_233213
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Informační a komunikační technologie
0=ne, 1=ano
Q239668_233214
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Dějepis
0=ne, 1=ano
Q239668_233215
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Zeměpis
0=ne, 1=ano
Q239668_233216
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výchova k občanství
0=ne, 1=ano
Q239668_233217
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: jiný společensko-vědní předmět
0=ne, 1=ano
Q239668_233218
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Tělesná výchova
0=ne, 1=ano
Q239668_233219
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výtvarná výchova
0=ne, 1=ano
Q239668_233220
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Hudební výchova
0=ne, 1=ano
Q239668_233221
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výchova ke zdraví
0=ne, 1=ano
Q239668_233222
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: jiný výchovný předmět
0=ne, 1=ano
Q239668_233223
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: odborný teoretický předmět
0=ne, 1=ano
Q239668_233224
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: praktické vyučování, odborný výcvik
0=ne, 1=ano
Q249009
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaká je délka Vaší učitelské praxe celkem?
0 až 2 roky, 3 až 10 let, 11 až 25 let, více než 25 let
Q249010_254982
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: formální zaškolovací program (začínající učitel je seznámen s fungováním konkrétní školy)
0=ne, 1=ano
Q249010_254983
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: přidělení mentora (uvádějícího učitele)
0=ne, 1=ano
Q249010_254984
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: vzájemné hospitace učitelů, náslechy
0=ne, 1=ano
Q249010_254985
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: konzultace s ředitelem / vedením školy
0=ne, 1=ano
Q249010_254986
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: konzultace s vyučujícími stejných předmětů
0=ne, 1=ano
Q249010_254987
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: kurzy, semináře (DVPP)
0=ne, 1=ano
Q249010_254988
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: jiné formy podpory
0=ne, 1=ano
Q249010_254989
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: nevyužil/a jsem žádnou formu podpory
0=ne, 1=ano
Q249010_255673
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: podpora nebyla nabídnuta
0=ne, 1=ano