Dokumentace datové sady
Název datové sady: Dotazník pro učitele ZŠ 2024-2025
Popis datové sady:
Datová sada obsahuje odpovědi na otázky položené učitelům základních škol prostřednictvím elektronického dotazníku v průběhu inspekční činnosti ve školách ve školním roce 2024-2025. Odpovědi učitelů škol slouží jako doplňující informace k inspekčním zjištěním získaným z hospitací, z analýzy dokumentace školy a dalších zdrojů. V případě, že některé otázky zůstanou bez odpovědi učitele, inspekční tým zjistí potřebné informace z rozhovorů s učiteli v průběhu inspekční činnosti. Některé otázky dotazníku jsou generovány jen v případě určitého typu odpovědi na některou z předcházejících otázek. Otázky jsou zaměřeny na následující oblasti – další vzdělávání učitelů, podpora učitelům ze strany vedení školy, spolupráce s asistentem pedagoga, školní prostředí a klima, práce se třídou, hodnocení žáků, údaje o učiteli. Z důvodu zamezení identifikace konkrétních škol, popř. samotných učitelů jsou data anonymizována (nejsou uvedeny identifikátory jednotlivých škol). U každého záznamu je však uvedena příslušnost školy ke kraji a typ zřizovatele. Datovou sadu představuje CSV soubor, v němž ve sloupcích jsou odpovědi na jednotlivé otázky, každý řádek pak odpovídá jednomu učiteli základní školy. Odpovědi jsou v příslušném sloupci uvedeny buď celým číslem, číselným kódem, nebo textovým zněním odpovědi.
Význam sloupců
Sloupec
Význam
Poznámka
Zrizovatel
Označení (typ) zřizovatele dle číselníku
textový řetězec
Kraj
Označení kraje dle číselníku
textový řetězec
Q239534_245213
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: učitel
0=ne, 1=ano
Q239534_245214
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: třídní učitel
0=ne, 1=ano
Q239534_254624
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: učitel v adaptačním období (do 2 let)
0=ne, 1=ano
Q239534_254625
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: uvádějící učitel
0=ne, 1=ano
Q239534_254627
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: provázející učitel
0=ne, 1=ano
Q239534_245217
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: zástupce ředitele
0=ne, 1=ano
Q239534_245221
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: předseda metodického orgánu
0=ne, 1=ano
Q239534_254619
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: školský logoped
0=ne, 1=ano
Q239534_245215
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: výchovný poradce
0=ne, 1=ano
Q239534_245216
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: metodik prevence
0=ne, 1=ano
Q239534_245218
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: školní psycholog
0=ne, 1=ano
Q239534_245219
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: školní speciální pedagog
0=ne, 1=ano
Q239534_245220
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: asistent pedagoga
0=ne, 1=ano
Q239534_245222
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: vychovatel
0=ne, 1=ano
Q239534_245223
Kategorie: Pozice ve škole; Otázka: Které pozice ve škole zastáváte? ; Odpověď: jiná pozice
0=ne, 1=ano
Q248965_254629
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pedagogiky
0=ne, 1=ano
Q248965_254630
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro asistenty pedagoga
0=ne, 1=ano
Q248965_254631
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro přípravu pedagogů volného času
0=ne, 1=ano
Q248965_254632
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro ředitele škol a školských zařízení
0=ne, 1=ano
Q248965_254633
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium k rozšíření odborné kvalifikace
0=ne, 1=ano
Q248965_254634
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro vedoucí pedagogické pracovníky
0=ne, 1=ano
Q248965_254635
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium pro výchovné poradce
0=ne, 1=ano
Q248965_254636
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: studium k výkonu specializovaných činností
0=ne, 1=ano
Q248965_254637
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: průběžné vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q248965_254638
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Účastnil/a jste se v posledních dvou letech nějaké formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)?; Odpověď: ne, žádného DVPP jsem se nezúčastnil/a
0=ne, 1=ano
Q248967_254639
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vědomosti a znalosti v předmětech, které vyučuji
0=ne, 1=ano
Q248967_254640
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: metody a formy výuky, pedagogické kompetence
0=ne, 1=ano
Q248967_254641
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: formativní hodnocení
0=ne, 1=ano
Q248967_254642
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: podpora rozvoje gramotností a klíčových kompetencí
0=ne, 1=ano
Q248967_254643
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti ICT
0=ne, 1=ano
Q248967_254644
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: dovednosti v oblasti cizích jazyků
0=ne, 1=ano
Q248967_254645
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: chování žáků a vedení třídy
0=ne, 1=ano
Q248967_254646
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: prevence a projevy rizikového chování žáků, bezpečnost žáků
0=ne, 1=ano
Q248967_254647
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: výchovné poradenství (vč. kariérového)
0=ne, 1=ano
Q248967_254648
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (metody, formy, podpora)
0=ne, 1=ano
Q248967_254649
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: společné vzdělávání (právní aspekty, úprava ŠVP apod.)
0=ne, 1=ano
Q248967_254651
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga
0=ne, 1=ano
Q248967_254653
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků
0=ne, 1=ano
Q248967_254655
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: výuka v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q248967_254657
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: zájmové a neformální vzdělávání
0=ne, 1=ano
Q248967_254659
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: manažerské dovednosti
0=ne, 1=ano
Q248967_254660
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: kurzy zaměřené na koučink, osobní rozvoj
0=ne, 1=ano
Q248967_254661
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Jakých oblastí se průběžné vzdělávání týkalo?; Odpověď: jiná oblast
0=ne, 1=ano
Q248968
Kategorie: Další vzdělávání; Otázka: Co považujete pro svůj profesní/osobní rozvoj za nejvíce přínosné?
samostudium, spolupráce s kolegy ve škole, neformální vazby s kolegy jiných škol, prezenční vzdělávání ve vlastní škole, prezenční vzdělávání mimo vlastní školu, on-line vzdělávání, e-kurzy, jiné
Q248969_254669
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: ředitel školy
0=ne, 1=ano
Q248969_254670
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: zástupce ředitele školy
0=ne, 1=ano
Q248969_254671
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: vedoucí metodického orgánu (např. předseda předmětové komise, metodického sdružení)
0=ne, 1=ano
Q248969_254672
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: pracovník školního poradenského pracoviště (školní psycholog, speciální pedagog, výchovný poradce, metodik prevence apod.)
0=ne, 1=ano
Q248969_254673
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: učitelé (např. vzájemné hospitace)
0=ne, 1=ano
Q248969_254674
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: žáci (např. evaluační dotazníky)
0=ne, 1=ano
Q248969_254675
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: zákonní zástupci (přítomnost rodičů v hodině např. v rámci dne otevřených dveří)
0=ne, 1=ano
Q248969_254676
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: externí odborník (pracovník ŠPZ, učitel z jiné školy apod.)
0=ne, 1=ano
Q248969_254677
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Kdo z následujících osob Vám VÍCEKRÁT ZA ROK poskytuje účinné hodnocení a přínosnou zpětnou vazbu v oblasti kvality výuky?; Odpověď: nikdo
0=ne, 1=ano
Q248970
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: Jak velký pozitivní dopad má hodnocení či zpětná vazba na Vaši práci?
velký, malý, žádný
Q248971_254681
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna informací o žácích (výsledky, chování)
0=ne, 1=ano
Q248971_254682
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna informací o metodách a formách výuky
0=ne, 1=ano
Q248971_254683
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna různých materiálů k výuce
0=ne, 1=ano
Q248971_254684
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společné plánování výuky
0=ne, 1=ano
Q248971_254685
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společná výuka
0=ne, 1=ano
Q248971_254686
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: společná reflexe a hodnocení výuky
0=ne, 1=ano
Q248971_254687
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: výměna zkušeností ke spolupráci se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q248971_254688
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: spolupráce v rámci předmětových komisí / metodických orgánů
0=ne, 1=ano
Q248971_254689
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: spolupráce na projektu/projektech
0=ne, 1=ano
Q248971_254690
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: chodím hospitovat k ostatním kolegům
0=ne, 1=ano
Q248971_254691
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: organizace mimoškolních aktivit (např. soutěže, zájmové činnosti)
0=ne, 1=ano
Q248971_254692
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: v jiných oblastech
0=ne, 1=ano
Q248971_254693
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli Vaší školy?; Odpověď: v žádné z uvedených
0=ne, 1=ano
Q248973_254694
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: výměna informací o metodách a formách výuky
0=ne, 1=ano
Q248973_254695
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: výměna různých materiálů k výuce
0=ne, 1=ano
Q248973_254696
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: spolupráce na projektu/projektech
0=ne, 1=ano
Q248973_254697
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: chodím hospitovat k ostatním kolegům
0=ne, 1=ano
Q248973_254698
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: organizace mimoškolních aktivit (např. soutěže, zájmové činnosti)
0=ne, 1=ano
Q248973_254699
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: v jiných oblastech
0=ne, 1=ano
Q248973_254700
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech nejčastěji spolupracujete s dalšími učiteli z jiných škol?; Odpověď: v žádné z uvedených
0=ne, 1=ano
Q248974_254701
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení vědomostí a znalostí v předmětech, které vyučuji
0=ne, 1=ano
Q248974_254702
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení znalostí a dovedností v oblasti rozvoje gramotností a klíčových kompetencí
0=ne, 1=ano
Q248974_254703
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: inspirace v oblasti metod a forem výuky
0=ne, 1=ano
Q248974_254704
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: získání dalších dovedností v oblasti ICT (např. informatické myšlení, umělá inteligence)
0=ne, 1=ano
Q248974_254705
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení prostorových a technických podmínek pro výuku (např. nákladnější přístroje a pomůcky, ICT vybavení)
0=ne, 1=ano
Q248974_254706
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení materiální podpory pro výuku – základní pomůcky, možnost tisku
0=ne, 1=ano
Q248974_254707
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: širší nabídka volně dostupných a kvalitních didaktických návodů pro výuku
0=ne, 1=ano
Q248974_254708
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ve vedení třídy, včetně řešení nevhodného chování žáků
0=ne, 1=ano
Q248974_254709
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností zaujmout a motivovat žáky
0=ne, 1=ano
Q248974_254710
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
0=ne, 1=ano
Q248974_254711
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností k výuce v multikulturním nebo vícejazyčném prostředí
0=ne, 1=ano
Q248974_254712
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení spolupráce a komunikace mezi pedagogickými pracovníky školy
0=ne, 1=ano
Q248974_254713
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: prohloubení dovedností ke spolupráci se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q248974_254714
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení rozsahu administrativních činností
0=ne, 1=ano
Q248974_254715
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení počtu žáků ve třídě
0=ne, 1=ano
Q248974_254716
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: snížení obtíží spojených s výukou žáků různé úrovně znalostí a dovedností ve třídě
0=ne, 1=ano
Q248974_254717
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: podpora pro zvládání psychické náročnosti povolání
0=ne, 1=ano
Q248974_254718
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: zlepšení platového ohodnocení
0=ne, 1=ano
Q248974_254719
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: nefinanční ocenění práce učitele ze strany vedení školy a rodičů (pochvala, poděkování, ocenění práce)
0=ne, 1=ano
Q248974_254720
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: v jiné oblasti
0=ne, 1=ano
Q248974_254721
Kategorie: Podpora učitelům; Otázka: V jakých oblastech byste nejvíce uvítal/a podporu pro zlepšení své práce?; Odpověď: v žádné z uvedených oblastí nepociťuji potřebu podpory
0=ne, 1=ano
Q239326
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Spolupracujete v některých vyučovacích hodinách s asistentem pedagoga?
1=ano, pouze s jedním asistentem pedagoga, 2=ano, s více asistenty pedagoga, 3=ne
Q248976_254725
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: hospitace u kolegů ve škole zaměřené na spolupráci s AP
0=ne, 1=ano
Q248976_254726
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: zpětná vazba – rozbor Vašich hodin zaměř. na spolupráci s AP kolegy v rámci školy (vedení školy, pracovník školního porad. pracoviště, jiný pedagog)
0=ne, 1=ano
Q248976_254727
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q248976_254728
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Dostalo se Vám některé z následujících forem podpory v oblasti spolupráce s asistentem pedagoga (AP)?; Odpověď: žádné podpory se mně nedostalo
0=ne, 1=ano
Q239344
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: ; Podotázka: Do jaké míry je podle Vašeho názoru činnost asistenta pedagoga pro žáka (žáky) se SVP přínosná?
1=velmi, 2=do určité míry, 3=jen málo, 4=vůbec ne
Q239345_233448
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: přítomnost AP snižuje motivaci žáků se SVP k samostatnosti
0=ne, 1=ano
Q239345_233449
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: nedostatečná kvalifikace AP pro práci se žáky se SVP
0=ne, 1=ano
Q239345_233450
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: nedostatečné znalosti AP ve vyučovaných předmětech
0=ne, 1=ano
Q239345_233451
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: časté střídání AP, nestálost obsazení pozice
0=ne, 1=ano
Q239345_233452
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: ani přítomnost AP nedokáže kompenzovat znevýhodnění žáka
0=ne, 1=ano
Q239345_233453
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: negativní vliv na klima třídy, zvýraznění odlišnosti některých žáků
0=ne, 1=ano
Q239345_233454
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: neochota žáků spolupracovat s AP (např. z důvodu studu před ostatními spolužáky, špatně navázaného vztahu s AP)
0=ne, 1=ano
Q239345_233455
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: přítomnost AP je zbytečná, výuku bych zvládal/a bez AP
0=ne, 1=ano
Q239345_233456
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: Z jakého důvodu se domníváte, že činnost asistenta pedagoga (AP) pro žáka (žáky) se SVP není přínosná?; Odpověď: z jiného důvodu
0=ne, 1=ano
Q239346
Kategorie: Spolupráce s asistentem pedagoga; Otázka: ; Podotázka: Do jaké míry je podle Vašeho názoru činnost asistenta pedagoga pro ostatní (intaktní) žáky přínosná?
1=velmi, 2=do určité míry, 3=jen málo, 4=vůbec ne
Q239350
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole je k dispozici dostatek vyhovujících vyučovacích pomůcek.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239351
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole převládá spokojenost s pracovním zázemím pedagogických pracovníků (kabinety, sborovna).
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239352
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Ve škole převažuje celková spokojenost s materiálně-technickým vybavením školy.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239353
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Prostory, v nichž se pohybují žáci, jsou přehledné a je snadné udržovat nad nimi dohled.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239354
Kategorie: Školní prostředí; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: V průběhu roku je dostatek příležitostí pro vzájemnou spolupráci učitelů a zákonných zástupců.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239355
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Vedení a učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239356
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé navrhují vedení školy možné změny vedoucí ke zkvalitnění výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239357
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky vedení, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239358
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli a vedením školy jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239359
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi vedením a učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239360
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé si vzájemně poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239361
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé podněcují vzájemnou spolupráci za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239362
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Učitelé mohou bez obav rozporovat kroky kolegů, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239363
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239364
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi učiteli názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239365
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci poskytují učitelům zpětnou vazbu k výchovně-vzdělávacímu procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239366
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci aktivně spolupracují za účelem dalšího rozvoje výchovně-vzdělávacího procesu.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239367
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci mohou bez obav rozporovat kroky učitelů, pokud s nimi nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239368
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi učiteli a žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239369
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi učiteli a žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239370
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci si poskytují zpětnou vazbu týkající se jejich práce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239371
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci si při řešení společných úkolů vzájemně pomáhají.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239372
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Žáci rozporují kroky spolužáků, se kterými nesouhlasí.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239373
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: Neshody vzniklé mezi žáky jsou řešeny a vedou ke zkvalitnění jejich spolupráce.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239374
Kategorie: Školní klima; Otázka: Uveďte, nakolik souhlasíte s následujícími výroky.; Podotázka: I když jsou mezi žáky názorové rozdíly, jsou schopni dále spolupracovat.
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q239383_240450
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: v rámci třídnických hodin
0=ne, 1=ano
Q239383_240451
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: společně vytváříme vztahová pravidla
0=ne, 1=ano
Q239383_240452
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: děláme si komunitní kruhy
0=ne, 1=ano
Q239383_240453
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnujeme v rámci projektových dnů
0=ne, 1=ano
Q239383_240454
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnujeme v rámci výjezdových akcí (např. adaptační kurzy)
0=ne, 1=ano
Q239383_240455
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: vztahům mezi žáky se věnuji v rámci výuky předmětů
0=ne, 1=ano
Q239383_240456
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: sleduji možná rizika ve třídách a v případě potřeby žádám o pomoc specialistu (např. školního metodika prevence) nebo vedení školy
0=ne, 1=ano
Q239383_240457
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: jinak
0=ne, 1=ano
Q239383_240458
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jakým způsobem pracujete se vztahy ve třídě, pro kterou jste třídním učitelem? ; Odpověď: vztahům mezi žáky se osobně nevěnuji
0=ne, 1=ano
Q248993_254815
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: doučování
0=ne, 1=ano
Q248993_254816
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu matematické gramotnosti
0=ne, 1=ano
Q248993_254817
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu čtenářské gramotnosti
0=ne, 1=ano
Q248993_254818
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: kroužek na podporu strategií učení a metakognice (např. Feuersteinovo instrumentální obohacování)
0=ne, 1=ano
Q248993_254819
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: logopedický kroužek
0=ne, 1=ano
Q248993_254820
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: jiný kroužek
0=ne, 1=ano
Q248993_254821
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: možnost vypracovat si domácí úkoly ve škole
0=ne, 1=ano
Q248993_254822
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: možnost konzultovat s učiteli po vyučování
0=ne, 1=ano
Q248993_254823
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: organizace aktivit pro rodiče žáků (nad rámec třídních schůzek)
0=ne, 1=ano
Q248993_254824
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: školní klub (ve víceletých gymnáziích a osmiletých konzervatořích)
0=ne, 1=ano
Q248993_254825
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Jaká konkrétní opatření jsou součástí systému podpory a hodnotíte je jako efektivní? ; Odpověď: jiné aktivity
0=ne, 1=ano
Q248985_254779
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: individuální přístup v hodinách
0=ne, 1=ano
Q248985_254780
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: diferencovaná práce v hodinách
0=ne, 1=ano
Q248985_254781
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: podpůrná opatření ve výuce (např. oznámení testu, zkoušení, povolení určitých pomůcek)
0=ne, 1=ano
Q248985_254782
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: spolupráce se školním poradenským pracovištěm (výchovný poradce, speciální pedagog, školní psycholog)
0=ne, 1=ano
Q248985_254783
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: spolupráce se školskými poradenskými zařízeními (PPP, SPC), diagnostika
0=ne, 1=ano
Q248985_254784
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: zvýšená spolupráce se zákonnými zástupci žáků
0=ne, 1=ano
Q248985_254785
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: konzultace
0=ne, 1=ano
Q248985_254786
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: individuální doučování
0=ne, 1=ano
Q248985_254787
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: skupinové doučování
0=ne, 1=ano
Q248985_254788
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: systematická domácí příprava
0=ne, 1=ano
Q248985_254789
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: jiné
0=ne, 1=ano
Q248985_254790
Kategorie: Práce se třídou; Otázka: Která opatření využíváte a zároveň jsou účinná pro snižování školní neúspěšnosti žáků, které vyučujete?; Odpověď: nebylo potřeba (ve třídách nebo předmětech, které vyučuji, nejsou neúspěšní žáci)
0=ne, 1=ano
Q239391_233503
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: ústní zkoušení u tabule
0=ne, 1=ano
Q239391_233504
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: rozsáhlejší písemné práce v hodině
0=ne, 1=ano
Q239391_233505
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: krátká písemná opakování (pětiminutovky)
0=ne, 1=ano
Q239391_233506
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: zkoušení v lavici
0=ne, 1=ano
Q239391_233507
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: aktivita žáka v hodině, snaha a zájem o předmět
0=ne, 1=ano
Q239391_233508
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: hodnocení domácí práce (např. domácích úkolů, projektů)
0=ne, 1=ano
Q239391_233509
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: hodnocení portfolia výkonů žáka
0=ne, 1=ano
Q239391_254795
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: projektová práce
0=ne, 1=ano
Q239391_233510
Kategorie: Hodnocení žáků; Otázka: Které tři podklady pro Vás mají nejvýraznější vliv na výslednou známku žáků na vysvědčení? ; Odpověď: jiné podklady
0=ne, 1=ano
Q239394_233535
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: předmět speciálně pedagogické péče, speciální vyučovací předmět
0=ne, 1=ano
Q239394_233515
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: výuka na 1. stupni
0=ne, 1=ano
Q239394_233516
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Český jazyk
0=ne, 1=ano
Q239394_233517
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Cizí jazyk
0=ne, 1=ano
Q239394_233518
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Matematika
0=ne, 1=ano
Q239394_233519
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Informační a komunikační technologie
0=ne, 1=ano
Q239394_233520
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Člověk a jeho svět (prvouka, přírodověda, vlastivěda, výchova ke zdraví)
0=ne, 1=ano
Q239394_233521
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Dějepis
0=ne, 1=ano
Q239394_233522
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výchova k občanství
0=ne, 1=ano
Q239394_233523
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: jiný společensko-vědní předmět
0=ne, 1=ano
Q239394_233524
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Fyzika
0=ne, 1=ano
Q239394_233525
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Chemie
0=ne, 1=ano
Q239394_233526
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Přírodopis
0=ne, 1=ano
Q239394_233527
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Zeměpis
0=ne, 1=ano
Q239394_233528
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: jiný přírodovědný předmět
0=ne, 1=ano
Q239394_233529
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Hudební výchova
0=ne, 1=ano
Q239394_233530
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výtvarná výchova
0=ne, 1=ano
Q239394_233531
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Výchova ke zdraví
0=ne, 1=ano
Q239394_233532
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Tělesná výchova
0=ne, 1=ano
Q239394_233533
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: Člověk a svět práce
0=ne, 1=ano
Q239394_233534
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: doplňující vzdělávací obory (dramatická, etická, filmová/audiovizuální, taneční a pohybová výchova)
0=ne, 1=ano
Q239394_233536
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaké předměty vyučujete na této škole?; Odpověď: vzdělávání v přípravné třídě / přípravném stupni
0=ne, 1=ano
Q248989
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Jaká je délka Vaší učitelské praxe celkem?
0 až 2 roky, 3 až 10 let, 11 až 25 let, více než 25 let
Q248990_254804
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: formální zaškolovací program (začínající učitel je seznámen s fungováním konkrétní školy)
0=ne, 1=ano
Q248990_254805
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: přidělení mentora (uvádějícího učitele)
0=ne, 1=ano
Q248990_254806
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: vzájemné hospitace učitelů, náslechy
0=ne, 1=ano
Q248990_254807
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: konzultace s ředitelem / vedením školy
0=ne, 1=ano
Q248990_254808
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: konzultace s vyučujícími stejných předmětů
0=ne, 1=ano
Q248990_254809
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: kurzy, semináře (DVPP)
0=ne, 1=ano
Q248990_254810
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: jiné formy podpory
0=ne, 1=ano
Q248990_254811
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: nevyužil/a jsem žádnou formu podpory
0=ne, 1=ano
Q248990_255672
Kategorie: Základní údaje o Vás; Otázka: Uveďte formy podpory nabízené školou začínajícím učitelům, které jste využil/a a které pro Vás byly přínosné.; Odpověď: podpora nebyla nabídnuta
0=ne, 1=ano