Dokumentace datové sady
Název datové sady: Hospitační záznam MŠ 2024-2025
Popis datové sady:
Datová sada obsahuje záznamy z jednotlivých hospitací v mateřských školách zaznamenaných prostřednictvím elektronických formulářů v průběhu inspekční činnosti v mateřských školách ve školním roce 2024-2025. Některé otázky formuláře jsou generovány jen v případě určitého typu odpovědi na některou z předcházejících otázek. Hospitační záznamy se využívají mimo jiné jako jeden z nástrojů pro hodnocení průběhu vzdělávání na úrovni dané mateřské školy. Otázky formuláře jsou zaměřeny na oblasti – základní informace o hospitaci, informace o dětech, informace o pedagogovi, informace o organizaci a průběhu vzdělávání, informace o spolupráci učitele s další přítomnou osobou. Z důvodu zamezení identifikace konkrétních škol jsou data anonymizována (nejsou uvedeny identifikátory jednotlivých škol). U každého záznamu je uvedena příslušnost školy ke kraji a typ zřizovatele. Datovou sadu představuje CSV soubor, v němž ve sloupcích jsou odpovědi k jednotlivým položkám formuláře, každý řádek představuje jednu hospitovanou vzdělávací jednotku. Odpovědi jsou v příslušném sloupci uvedeny buď celým číslem, číselným kódem, nebo textovým zněním odpovědi.
Význam sloupců
Sloupec
Význam
Poznámka
Zrizovatel
Označení (typ) zřizovatele dle číselníku
textový řetězec
Kraj
Označení kraje dle číselníku
textový řetězec
Q228062
Kategorie: Základní údaje o hospitaci; Otázka: Typy sledovaných činností/vzdělávacích bloků
dopolední vzdělávací blok, pobyt venku, odpolední vzdělávací blok, jiné činnosti
Q228072
Kategorie: Děti; Otázka: Počet zapsaných dětí ve třídě
odpověď číslem
Q228075
Kategorie: Děti; Otázka: Z toho počet přítomných dětí
odpověď číslem
Q228076
Kategorie: Děti; Otázka: Počet přítomných dětí mladších tří let
odpověď číslem
Q249031
Kategorie: Děti; Otázka: Počet přítomných dětí v povinném předškolním vzdělávání
odpověď číslem
Q228080
Kategorie: Děti; Otázka: Počet přítomných dětí se SVP
odpověď číslem
Q228082
Kategorie: Děti; Otázka: Počet přítomných nadaných dětí (podle sdělení učitele)
odpověď číslem
Q249184
Kategorie: Děti; Otázka: Bylo ve třídě přítomno alespoň jedno dítě s odlišným mateřským jazykem?
ano, ne
Q245334
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Odborná kvalifikace dle zákona o pedagogických pracovnících
ano, studiem na VŠ; ano, studiem na VOŠ; ano, studiem na SŠ s maturitou; ano, vzděláním v programu celoživotního vzdělávání uskutečňovaném VŠ; ne, ale kvalifikaci si doplňuje, ne
Q246458
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Délka učitelské praxe
0 až 2 roky, 3 až 10 let, 11 až 25 let, více než 25 let
Q249678
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Byl přítomen druhý učitel
ano, ne
Q249679
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Odborná kvalifikace dle zákona o pedagogických pracovnících – druhý učitel
ano, studiem na VŠ; ano, studiem na VOŠ; ano, studiem na SŠ s maturitou; ano, vzděláním v programu celoživotního vzdělávání uskutečňovaném VŠ; ne, ale kvalifikaci si doplňuje, ne
Q249681
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Délka učitelské praxe – druhý učitel
0 až 2 roky, 3 až 10 let, 11 až 25 let, více než 25 let
Q228091_227965
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: souběžné působení kvalifikovaného pedagoga
0=ne, 1=ano
Q228091_227966
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: souběžné působení nekvalifikovaného pedagoga
0=ne, 1=ano
Q228091_227967
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: kvalifikovaný školní asistent
0=ne, 1=ano
Q228091_255129
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: kvalifikovaný asistent pedagoga
0=ne, 1=ano
Q228091_227969
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: kvalifikovaná chůva
0=ne, 1=ano
Q228091_233698
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: žádná
0=ne, 1=ano
Q228091_233699
Kategorie: Personální zajištění vzdělávání; Otázka: Personální podpora pro děti mladší tří let prakticky po celou dobu hospitovaného bloku; Odpověď: jiná forma personální podpory
0=ne, 1=ano
Q228095_227974
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání vycházely především z očekávaných dovedností uvedených v TVP nebo ve ŠVP.
0=ne, 1=ano
Q228095_227975
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání vycházely především z pedagogické diagnostiky přítomných dětí.
0=ne, 1=ano
Q228095_227976
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání vycházely především z aktuálních podmínek a situací.
0=ne, 1=ano
Q228095_227977
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání dětí stejného věku měly pro některé děti rozdílnou úroveň.
0=ne, 1=ano
Q228095_233707
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání dětí různého věku byly vhodně diferencovány.
0=ne, 1=ano
Q228095_227978
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Děti byly seznámeny s cílem většiny činností.
0=ne, 1=ano
Q228095_227979
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Vzdělávací nabídka směřovala k naplnění zvolených cílů.
0=ne, 1=ano
Q228095_233700
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Cíle vzdělávání byly vhodně zvoleny.
0=ne, 1=ano
Q228095_227981
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Vzdělávání cíleně podporovalo socioemocionální rozvoj dětí.
0=ne, 1=ano
Q228095_233701
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Vzdělávání obsahovalo vhodné příklady využití znalostí a/nebo dovedností v reálné situaci.
0=ne, 1=ano
Q228095_233702
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Obsah vzdělávání; Odpověď: Ve vzdělávání byly cíleně zařazeny činnosti posilující pozitivní sebepojetí a sebevědomí dětí.
0=ne, 1=ano
Q228098_233720
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Vzdělávání bylo dobře organizačně promyšleno a realizováno.
0=ne, 1=ano
Q228098_227986
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Vzdělávání bylo individualizované, vycházelo z individuálních možností, schopností a zájmů dětí.
0=ne, 1=ano
Q228098_227987
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Děti měly dostatek prostoru a vhodné vzdělávací nabídky pro rozvoj tvořivosti.
0=ne, 1=ano
Q228098_227988
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Řízené činnosti vykazovaly znaky prožitkového učení (spontaneita, objevnost, aktivita a tvořivost, komunikativnost, konkrétnost, celostnost).
0=ne, 1=ano
Q228098_233719
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Dostatečný prostor pro spontánní činnosti.
0=ne, 1=ano
Q228098_227990
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Spontánní a řízené činnosti byly vzájemně provázané.
0=ne, 1=ano
Q228098_227991
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Při řízených činnostech se účelně střídaly odlišné vzdělávací metody.
0=ne, 1=ano
Q228098_227992
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel podporoval rozvoj divergentního myšlení – hledání různých řešení problémů a situací.
0=ne, 1=ano
Q228098_227993
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel vytvářel příležitosti pro komunikaci mezi dětmi.
0=ne, 1=ano
Q228098_227994
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel uplatňoval nemanipulativní styl komunikace.
0=ne, 1=ano
Q228098_227995
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - dopolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel dobře koordinoval svou činnost s dalšími pracovníky.
0=ne, 1=ano
Q228185_233724
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Vzdělávání bylo dobře organizačně promyšleno a realizováno.
0=ne, 1=ano
Q228185_233725
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Děti měly dostatek prostoru a vhodné vzdělávací nabídky pro rozvoj tvořivosti a objevování.
0=ne, 1=ano
Q228185_233726
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Řízené činnosti vykazovaly znaky prožitkového učení (spontaneita, objevnost, aktivita a tvořivost, komunikativnost, konkrétnost, celostnost).
0=ne, 1=ano
Q228185_233727
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Dostatečný prostor pro spontánní činnosti.
0=ne, 1=ano
Q228185_233728
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Učitel podporoval rozvoj divergentního myšlení – hledání různých řešení problémů a situací.
0=ne, 1=ano
Q228185_233729
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Učitel uplatňoval nemanipulativní styl komunikace.
0=ne, 1=ano
Q228185_233730
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Učitel dobře koordinoval svou činnost s dalšími pracovníky.
0=ne, 1=ano
Q228185_233731
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Doba pro pobyt venku trvala 2 hodiny v dopoledních hodinách.
0=ne, 1=ano
Q228185_233732
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - pobyt venku; Odpověď: Děti měly dostatek volného pohybu.
0=ne, 1=ano
Q228187_233737
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Vzdělávání bylo dobře organizačně promyšleno a realizováno.
0=ne, 1=ano
Q228187_233738
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Vzdělávání bylo individualizované, vycházelo z individuálních možností, schopností a zájmů dětí.
0=ne, 1=ano
Q228187_233739
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Děti měly dostatek prostoru a vhodné vzdělávací nabídky pro rozvoj tvořivosti a objevování.
0=ne, 1=ano
Q228187_233740
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Řízené činnosti vykazovaly znaky prožitkového učení (spontaneita, objevnost, aktivita a tvořivost, komunikativnost, konkrétnost, celostnost).
0=ne, 1=ano
Q228187_233741
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Dostatečný prostor pro spontánní činnosti.
0=ne, 1=ano
Q228187_233742
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Spontánní a řízené činnosti byly vzájemně provázané.
0=ne, 1=ano
Q228187_233743
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel podporoval rozvoj divergentního myšlení – hledání různých řešení problémů a situací.
0=ne, 1=ano
Q228187_233744
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel vytvářel příležitosti pro komunikaci mezi dětmi.
0=ne, 1=ano
Q228187_233745
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel uplatňoval nemanipulativní styl komunikace.
0=ne, 1=ano
Q228187_233746
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Učitel respektoval individuální potřebu spánku a odpočinku jednotlivých dětí.
0=ne, 1=ano
Q228187_233747
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizace vzdělávání a užité metody - odpolední vzdělávací blok; Odpověď: Dětem s nižší potřebou spánku byl nabízen jiný vhodný program namísto odpočinku dětí na lůžku.
0=ne, 1=ano
Q228101_227997
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Téměř všechny děti byly vzdělávací nabídkou zaujaty.
0=ne, 1=ano
Q228101_227998
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Během vzdělávání děti mezi sebou spolupracovaly.
0=ne, 1=ano
Q228101_227999
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Vzdělávací nabídka pro dvouleté děti byla vhodná.
0=ne, 1=ano
Q228101_233749
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Vzdělávací nabídka byla vhodná pro děti v povinném předškolním vzdělávání.
0=ne, 1=ano
Q228101_233750
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Během vzdělávání nebylo žádné dítě pasivní.
0=ne, 1=ano
Q228101_228001
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Děti vyjadřovaly svoje názory, nápady a myšlenky.
0=ne, 1=ano
Q228101_228002
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Mezi dětmi navzájem a mezi dětmi a učitelem panovala příjemná atmosféra.
0=ne, 1=ano
Q228101_228003
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Děti se chovaly podle společně stanovených pravidel soužití. (Nejde o herní, hygienická či bezpečnostní pravidla.)
0=ne, 1=ano
Q228101_228004
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Děti; Odpověď: Děti účelně využívaly informační technologie.
0=ne, 1=ano
Q228104_228006
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Hodnocení; Odpověď: Učitel poskytoval srozumitelnou zpětnou vazbu (popis toho, jak se dítě chovalo, co dělalo, v čem se posunulo apod.).
0=ne, 1=ano
Q228104_233751
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Hodnocení; Odpověď: Učitel efektivně využíval podstatných prvků formativního hodnocení.
0=ne, 1=ano
Q228104_228008
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Hodnocení; Odpověď: Oceňování projevů a výkonů jednotlivých dětí bylo vhodné vzhledem k jejich možnostem.
0=ne, 1=ano
Q228104_228009
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Hodnocení; Odpověď: Děti přirozeně hodnotily svou činnost nebo činnosti ostatních na odpovídající úrovni.
0=ne, 1=ano
Q228104_233752
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Hodnocení; Odpověď: Učitel kvalitně zhodnotil vzdělávací činnosti.
0=ne, 1=ano
Q228106
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizační formy vzdělávání; Podotázka: frontální vzdělávání
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt,4=dominantní výskyt
Q228107
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizační formy vzdělávání; Podotázka: v menších skupinách
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt,4=dominantní výskyt
Q228109
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizační formy vzdělávání; Podotázka: skupinové (kooperativní) vzdělávání
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt,4=dominantní výskyt
Q228112
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizační formy vzdělávání; Podotázka: práce ve dvojicích
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt,4=dominantní výskyt
Q228113
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Organizační formy vzdělávání; Podotázka: samostatná práce
1=nevyskytla se, 2=okrajově, 3=výrazný výskyt,4=dominantní výskyt
Q228114
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Účelnost využití organizačních forem; Podotázka: frontální vzdělávání
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q228116
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Účelnost využití organizačních forem; Podotázka: v menších skupinách
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q228118
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Účelnost využití organizačních forem; Podotázka: skupinové (kooperativní) vzdělávání
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q228119
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Účelnost využití organizačních forem; Podotázka: práce ve dvojicích
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q228120
Kategorie: Organizace a průběh vzdělávání; Otázka: Účelnost využití organizačních forem; Podotázka: samostatná práce
1=rozhodně ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=rozhodně ne
Q246460_251803
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Uveďte, zda ve třídě působil asistent pedagoga nebo jiná dospělá osoba.; Odpověď: ano, asistent pedagoga z důvodu zdravotního postižení dítěte
0=ne, 1=ano
Q246460_251804
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Uveďte, zda ve třídě působil asistent pedagoga nebo jiná dospělá osoba.; Odpověď: ano, asistent pedagoga z důvodu odlišných kulturních a životních podmínek dítěte
0=ne, 1=ano
Q246460_251805
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Uveďte, zda ve třídě působil asistent pedagoga nebo jiná dospělá osoba.; Odpověď: ano, sdílený asistent pedagoga
0=ne, 1=ano
Q246460_251807
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Uveďte, zda ve třídě působil asistent pedagoga nebo jiná dospělá osoba.; Odpověď: ano, jiná dospělá osoba
0=ne, 1=ano
Q246460_251808
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Uveďte, zda ve třídě působil asistent pedagoga nebo jiná dospělá osoba.; Odpověď: ne
0=ne, 1=ano
Q249727_251809
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga se věnoval podpoře vybrané skupiny nebo jednotlivým dětem.
0=ne, 1=ano
Q249727_251810
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga účelně spolupracoval s vyučujícím při přípravě a vyhodnocování vzdělávání.
0=ne, 1=ano
Q249727_251811
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga pomáhal s udržením pozornosti dětí a podporou jejich očekávaného chování.
0=ne, 1=ano
Q249727_251812
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga účelně pomáhal některým dětem se zvládnutím pro ně náročných dovedností.
0=ne, 1=ano
Q249727_251813
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga během hodiny vhodně střídal role s učitelem.
0=ne, 1=ano
Q249727_251814
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga měl s učitelem jasně rozdělené role.
0=ne, 1=ano
Q249727_255138
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Asistent pedagoga se většinu vzdělávání věnoval podpoře jednotlivého dítěte v odděleném prostoru (za zástěnou, v jiné místnosti apod.).
0=ne, 1=ano
Q249727_251815
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s asistentem pedagoga; Odpověď: Učitel vedl odborně správně asistenta pedagoga při výběru vhodných pedagogických postupů a metod, nástrojů a pomůcek.
0=ne, 1=ano
Q249742_256279
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel se věnoval podpoře vybrané skupiny nebo jednotlivým dětem.
0=ne, 1=ano
Q249742_256281
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel účelně spolupracoval s vyučujícím při přípravě a vyhodnocování vzdělávání.
0=ne, 1=ano
Q249742_256286
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel pomáhal s udržením pozornosti dětí a podporou jejich očekávaného chování.
0=ne, 1=ano
Q249742_256289
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel účelně pomáhal některým dětem se zvládnutím pro ně náročných dovedností.
0=ne, 1=ano
Q249742_256291
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel během vzdělávání vhodně střídal role s učitelem.
0=ne, 1=ano
Q249742_256293
Kategorie: Spolupráce učitele s další přítomnou osobou; Otázka: Spolupráce učitele s druhým učitelem; Odpověď: Druhý učitel měl s učitelem jasně rozdělené role.
0=ne, 1=ano